close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגנטים לאירועים – מזכרת נהדרת מהאירוע

מערכת שורשח אדר א, תשעו17/02/2016

מגנטים לאירועים יכולים להפוך כל אירוע חברה באשר הוא לבלתי נשכח וייחודי, כזה שימשיכו לדבר עליו ולהיזכר ברגעים המהנים גם אחרי שיסתיים.

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

המאמר באדיבות מגנטוס – מגנטים לאירועים

בנוסף למגנטים לאירועים פרטיים כמו חתונות, בריתות, בר מצווה ושמחות אחרות, מגנטים לאירועים מהווים אטרקציה שמשדרגת ומייחדת כל אירוע חברה, החל מ אירוע חברה שנתי במסגרת הפקה רצינית, ימי כייף וגיבוש הצוות, המחלקה, המנהלים, אירועי צוות מיוחדים תקופתיים ועוד במטרה לתעד את האירוע הלא שגרתי ואת המשתתפים באירוע המיוחד. אז מהם היתרונות של מגנטים לאירועים באירועי חברה ומה התרומה שלהם לאירוע?

תיעוד האירוע

מגנטים לאירועים הם מזכרות מוצלחות מכל סוג של אירוע חברה, החל מערב צוות קטן ואינטימי ועד הפקה של אירוע כלל חברתי שנתי גדול ומרשים. הצלם המגיע ביום האירוע מצלם את האורחים החל מרגע כניסתם, במעמד הישיבה בשולחנות, בפינות הזולה, מפזזים על רחבת הריקודים, מופיעים על הבמה ושרים בצוותא בערב קריוקי, מתארגנים לתמונה משותפת מאורגנת צוותית, מחלקתית או כל סיטואציה מגבשת אחרת המאפשרת לתפוס לתמונה חד פעמית את הקולגות ואת העובדים עם המנהלים.

מזכרת לעובדים

הזמנת מגנטים לאירועים היא דרך מצוינת להודות לעובדים שהגיעו והשתתפו באירוע החברה. מדובר הזדמנות לרכז את העובדים לתמונה משותפת לא פורמאלית מחוץ למסגרת העבודה הרגילה. תמונה עם הבוס, הקולגות, העובדים היא מזכרת המאפשרת להשאיר טעם טוב בפה מהאירוע שניתן לקחת הביתה ו/או להדביק על המקרר במשרדי החברה, כך שבכל הזדמנות שהצוות נכנס לחדר, יוכל להיזכר מאותם הרגעים מהאירוע. אפשרות אחרת היא לצלם את הרגעים השונים באירוע, לבחור את התמונות המוצלחות ביותר ולהכין לאחר האירוע את המגנטים במטרה להביאם לעובדים בזמן העבודה, אפשר להניחם על שולחנות העובדים שיקבלו אותה יום לאחר האירוע כהפתעה המלאה חיוך ומזכרת מהאירוע המהנה והמגבש. את המגנטים ניתן לתלות בכל מקום מתאים במשרדים או לקחת את המזכרת הביתה לתלות על המקרר- לפי בחירת העובד. בדרך זו האירוע לא יישכח גם לאורך זמן.

מזכרת מיום כייף

במידה ואתם מתכננים יום כייף וגיבוש לעובדים, בין אם מדובר ביום כייף על טרקטורונים, טיול בטבע, פיקניק, בים, בבריכה, יום מפנק בספא או כל סוג אירוע החווייתי ושובר השגרה, מומלץ להזמין מגנטים לאירועים כדי לתעד את הצוות מחובק, מחייך, נהנה מרגעים משותפים, מגבשים ולא שגרתיים מצוידים בבגדים לא פורמאליים או בחלוקים. מדובר באירועים מיוחדים וייחודים, ולפעמים כאלה המתרחשים פעם בשנה או אפילו אירועים חד פעמיים לרגל מעמד מיוחד. זוהי מזכרת מהאירוע המתעדת את העובדים ביחד או העובדים עם משפחותיהם במידה ומדובר באירוע הכולל משפחות.

תמונות מערב חברה

מגנטים לאירועים הם מזכרת מאירוע חברה מרגש וחווייתי כמו ערב קריוקי או מסיבה באמצעות תמונות המתעדות את הרגעים המשותפים על רחבת הריקודים, שירה בצוותא על הבמה או לנצל את רגע הכניסה למקום לצורך תמונה משותפת בכניסה לאירוע, כשהאורחים עדיין רעננים ומלאי אנרגיה. במידה ומדובר באירוע חברה רשמי הכולל גם נאומים, זוהי הזדמנות למזכרת מהנואמים ומהרגעים הייחודיים לאירוע.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה